ponedeljek, 31. marec 2014

Pizza kruhki

To naj bi bil moj prvi dan.

Za kosilo sem si pripravila pizza kruhke. Prilagojeno, ker vseh sestavin ni bilo doma.
Za osnovo sem vzela ta recept in naredila malo po svoje.

40 gr lanenih semen
40 gr fino mletih lanenih semen
žlico avokada
peteršilj
malo žličko suhe bazilike in ravno toliko suhega origana)
60 gr čebule
pol stroka česna
Ker svežega in sušenega paradižnika nisem imela, sem uporabila kar pripravljeno paradižnikovo omako - približno 1 dcl. Vem. Goljufan, saj je že skuhan. Sem pač uporabila kar je bilo doma. Naslednjič popravim. Ne morem v enem dnevu čisto vse naredit tako kot treba. Vse skupaj sem zmešala v mixerju in razporedila v obliko ploščic na peki papir ter dala v sušilec.

Za ostale stvari pa ni bilo ne časa ne volje ne ingredientov, zato sem jih uporabljala kot kruhke. Zraven pa jedla dušen por. Saj ne morem tako na hitro čisto vse zamenjat.

Za zajtrk je bil sadni šejk, za večerjo pa poleg sadja še velika pest solate, peteršilj in mleta lanena semena. Vmesni prigrizek pa so bili oreški.

Ni komentarjev:

Objavite komentar