nedelja, 30. marec 2014

Nova pot

Odločitev je padla.
Že nekaj časa razmišljam o presni prehrani. Se malo informiram, ampak je vse skupaj tako zakomplicirano, da sem se vedno premislila. Ampak zdaj mi je tega dovolj. Tehtnico so dokončno prevagali tudi odvečni kilogrami, čeprav o tem razmišljam še iz časov, ko jih ni bilo prav nič preveč.
Odločila sem se, da poskusim. Ne obljubim, da bo prehod sunkovit. Vem, da bom v začetku še potrebovala toplo hrano, ki sem je vse življenje vajena, ampak rada bi poskusila na ta način. Najbolj se bojim zelenjave, saj nisem ravno njen ljubitelj. Zato bom v začetku naredila "popust" s kuhano zelenjavo.
Na smutije sem se že navadila. Notri lahko zmečem marsikaj. Pa bomo nadaljevali.
Danes je bilo kosilo še normalno. Moža sem seznanila z odločitvijo in se strinja, da s tem poskusim. Mogoče se mi pa še pridruži, če bo jedilnik dovolj zanimiv :)
Skušala bom pisati dnevnik z jedilniki in recepti. Mogoče mi tudi to kaj pomaga.

Ni komentarjev:

Objavite komentar