sobota, 31. maj 2014

Pri presni hrani so mi najbolj všeč presne tortice. Tokrat sem naredila eno malo po svoje. Ideje sem vzela na Coulinary journej by me in na Cynamon & time, ter zložila skupaj po svoje.

Za podlago sem zmiksala 200 gr namočenih datljev in 200 g namočenih mandljev. To
sem potlačila v pekač obložen s peki papirjem.
Na vrh sem naredila kremo iz 1 manga, 150 gr indijskih oreškov, 30 gr marelic in žličke kokosove maščobe. Ker pa je bila barva preveč zelena in mi ni bila všeč, sem pobarvala vse skupaj z 2 čajnima žličkama kakava.
Tako je vse skupaj že čokoladno in mi ni šel na vrh še čokoladni preliv, sem naredila pomarančni preliv iz 100 gr indijskih oreškov, koščka kokosove maščobe in 1 dcl pomarančnega soka. Moralo bi ga biti samo 0,5, vendar se mi ga je ulilo preveč. Seveda je bilo to pretekoče, indijskih oreškov pa v hiši nič več in sem dodala še 50 gr brazilskih oreškov.
Rezultat pa....njamsi


Ni komentarjev:

Objavite komentar